ליצמן: "בשונה מבעבר במערכת הבחירות הרבנים יצאו לערים וזה משפיע"

אסתי פלד No Comments on ליצמן: "בשונה מבעבר במערכת הבחירות הרבנים יצאו לערים וזה משפיע"

שר הבריאות יעקב ליצמן בריאיון ערב פתיחת הקלפיות ל'מהדורה המרכזית' הבהיר הולכים עם נתניהו עד הסוף: "גנץ נדבק מהמחלה המדבקת של לפיד – אנטי חרדים" | על הורדת אחוז החסימה: "בליכוד שאלו אותי בגלל בן גביר והסכמתי"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות ומראשי יהדות התורה יעקב ליצמן התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' ערב פתיחת הקלפיות והתייחס למטרה הגדולה להגיע לרוב בכנסת, "לא פשוט להגיע ל-61 אבל אפשר לעשות את זה. היה פעם בבחירות האלה שהרבנים יצאו לערים זה לא קרה בעבר".

עוד הוסיף ליצמן: "כל רב יצא ולאו דווקא איפה שיש לו חסידים, האדמו"ר מגור הגיע לאלעד, זה הראה לכולם שצריך לבוא ולהשקיע להביא קולות חדשים. אני חוזר שכל אחד צריך לשמוע לרבנים ולהביא עוד קולות".

ליצמן התייחס לאפשרות שלא תהיה הכרעה ומבהיר, "לגנץ יש לו את לפיד שהוא השושבין הראשי שהוא היועץ הדומיננטי אצלו והוא תמיד נגד החרדים והוא מחלה מדבקת וגנץ נדבק בזה". ליצמן הוסיף ותקף את ליברמן, "גם ליברמן אדן לא יציב בבוקר אומר משהו ובערב הוא משנה את דעתו".

ליצמן סיפר על הקדנציה עם נתניהו: "היינו עם נתניהו בקדנציה טובה לא קיבלנו את הכל אבל את רוב הדברים שלפיד הרס הוא תיקן. האם מצפים שאנחנו נלך עם אלו שהשפילו אותנו?".

ליצמן נשאל על הורדת אחוז החסימה ואמר: "שאלו אותי בליכוד אם אסכים להורדת אחוז החסימה בגלל בן גביר והסכמתי".

 



0 תגובות